Μαρτυρίες

Μαθήτρια Α΄ Γυμνασίου

Η κόρη μας είναι 13 ετών και φέτος τελείωσε την πρώτη γυμνασίου. Είναι μια χαρούμενη, πολύ κοινωνική έφηβη που ασχολείται με τον χορό και τη φωτογραφία.

Διαγνώστηκε με ειδική μαθησιακή δυσκολία (δυσλεξία) από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Στο δημοτικό, υπήρχε στις τρεις μεγαλύτερες τάξεις στήριξη από δασκάλα ειδικής αγωγής και με αυτή τη βοήθεια και τη δική μας προσωπική ενασχόληση  αποφοίτησε χωρίς μεγάλες δυσκολίες. Ως μητέρα και καθηγήτρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είχα μια σχετική αγωνία για το πώς θα αντεπεξέλθει το παιδί στο γυμνάσιο, γνωρίζοντας ότι οι απαιτήσεις σε αυτή τη βαθμίδα εκπαίδευσης είναι μεγαλύτερες. Έτσι αποφασίσαμε με τον σύζυγό μου να την παρακινήσουμε να ακολουθήσει τη μέθοδο Tomatis, σε μια προσπάθεια να ακολουθήσουμε και μια πιο εναλλακτική παρέμβαση, εκτός από τη συστηματική εκπαίδευση. Μετά το  τέλος τριών κύκλων, και μετά από συζήτηση με την κόρη μου, μπορώ να σημειώσω τις εξής διαφοροποιήσεις:

Όσο αφορά στα μαθήματα, είναι πιο συγκεντρωμένη και αντέχει να μελετά μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Κατανοεί τις υποχρεώσεις που έχει η μαθητική ιδιότητα και, το σημαντικότερο, θέλει η ίδια να είναι καλή μαθήτρια, υπάρχει δηλαδή αύξηση του εσωτερικού κινήτρου.  Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί είναι μια κατάσταση που έχει πολλαπλές εφαρμογές σε στόχους που βάζει ο άνθρωπος. Εμφανίζει επίσης βελτίωση και στον τομέα της μνήμης.    

Υπάρχει όμως και ενίσχυση θετικών στοιχείων στην προσωπικότητα  της, τα οποία δεν ήταν παλιότερα τα «δυνατά» της σημεία. Νομίζω ότι είναι λιγότερο αντιδραστική, πιο έτοιμη να ακούσει την γνώμη του άλλου και λίγο πιο υπομονετική μέσα στην οικογένεια.Με λίγα λόγια παρατηρήσαμε μια συνολική βελτίωση στην κόρη μας που μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες (ωρίμανση, στήριξη, εκπαίδευση), αλλά θεωρούμε ότι ένας από αυτούς είναι και η παρακολούθηση της μεθόδου Tomatis.

Περιέγραψα και το  δεύτερο σημείο που σχετίζεται με την βελτίωση των στοιχείων της προσωπικότητας γιατί ως γονείς θεωρούμε ότι είναι πολύ σημαντικό, ίσως σημαντικότερο από την ακαδημαϊκή βελτίωση. Όταν ένα παιδί αντιμετωπίζει δυσκολίες στο σχολείο, οι γονείς συνήθως επικεντρωνόμαστε  σε αυτό και βάζουμε πιο πίσω τα στοιχεία της προσωπικότητας, ξεχνώντας τη σημασία τους. Όμως πρέπει να έχουμε κατά νου ότι το σχολείο σύντομα τελειώνει, και το παιδί μας θα αντιμετωπίσει τη ενήλικη ζωή και είναι καλό να είναι όσο πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα γίνεται.

Τέλος για όλα αυτά, θέλουμε να ευχαριστήσουμε την κ. Χριστίνα Λαμπριανίδου για τις εξηγήσεις και τις λεπτομέρειες που έδινε στην κόρη μας και για τη συμπαράστασή της σε όλη τη διάρκεια των συνεδριών.

Ιατρεία
Ακουστικο-Ψυχο-Φωνολογίας

Τοματίς


Ακολουθήστε μας

Ακολουθήστε μας στα social media

facebook youtube instagram

Πληροφορίες

  Μερκουρίου 1, Ντεπώ, 54655 Θεσσαλονίκη
2310 411880,  2310 411882

  Μηθύμνης 22, Κυψέλη, 11257 Αθήνα
  &  2130366456

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες... Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.