Ένας μεγάλος αριθμός παιδιών Δημοτικού-Γυμνασίου ακόμα και Λυκείου, παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες, όπως η δυσλεξία, η δυσκολία στη συγκέντρωση προσοχής, η διάσπαση της προσοχής, η υπερκινητικότητα, η δυσκολία κατανόησης/αντίληψης μαθηματικών εννοιών ή και άλλων αφηρημένων εννοιών, η δυσκολία στο γραπτό και προφορικό λόγο κ.ά.
Η ηχοθεραπευτική αγωγή της μεθόδου Τοματίς σε συνδυασμό με τη χρήση κατάλληλου παιδαγωγικού υλικού που διαθέτει το ιατρείο και την παροχή συμβουλευτικής θεραπείας γονέων και παιδιών, σε συνεργασία πάντα με το σχολείο, θα βοηθήσει το παιδί να αποκαταστήσει τη λειτουργικότητα των νευροαισθητηριακών και επικοινωνιακών διεργασιών του, η διαταραχή των οποίων έχει προξενήσει τις συγκεκριμένες μαθησιακές δυσκολίες.