Μαρτυρίες

Μαθήτρια Β' Δημοτικού

 

Η κόρη μου B. πριν δύο χρόνια έκανε συνεδρίες λογοθεραπείας διότι αντιμετώπιζε προβλήματα άρθρωσης ειδικά σε κάποια σύμφωνα. Το πρόβλημα αυτό αποκαταστάθηκε εν μέρει, όμως φέτος ως μαθήτρια της Β΄ Δημοτικού, παρατηρήθηκε ότι δυσκολευόταν να συγκεντρωθεί στα μαθήματά της. Χρειαζόταν πολύ χρόνος για να μπορέσει να τελειώσει τις εργασίες της, ενώ ήταν ιδιαίτερα υπερκινητική την ώρα του διαβάσματος σε μια προσπάθεια να τα αποφύγει. Ιδιαίτερη δυσκολία αντιμετώπιζε στα μαθηματικά, όπου φαινόταν να μην κατανοεί βασικές έννοιες, πρόβλημα που μας το επισήμανε και ο δάσκαλος της. Εκτός από τις δυσκολίες στη μάθηση, η Β. ένα παιδί ιδιαίτερα εσωστρεφές, φέτος είχε να αντιμετωπίσει μια μεγάλη αλλαγή που τη δυσκόλεψε και στο θέμα των κοινωνικών σχέσεών της λόγω του ότι μετακομίσαμε σε άλλη πόλη και φυσικά αναγκάστηκε να αλλάξει και σχολείο.

Σε μια προσπάθεια να διαγνώσουμε και να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της κόρης μας, απευθυνθήκαμε στο ιατρείο Tomatis Θεσσαλονίκης και ξεκινήσαμε τη θεραπεία. Από τον πρώτο κιόλας κύκλο τα αποτελέσματα της μεθόδου ήταν άμεσα. Η Β. ολοκληρώνει τα μαθήματα μόνη της, σε ελάχιστο χρόνο, συγκεντρωμένη και με καλή διάθεση. Τα μαθηματικά δεν τη δυσκολεύουν πια και μάλιστα στη δύσκολη περίοδο της προπαίδειας. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο δάσκαλος της μας κάλεσε και μας επισήμανε τη θεαματική βελτίωση στην επίδοσή της μέσα σε ένα μήνα. Μας ανέφερε ακόμα ότι συμμετέχει πλέον πολύ ενεργά μέσα στην τάξη. Επιπλέον, η κόρη μας είναι αισθητά περισσότερο εκδηλωτική και κοινωνική και επικοινωνεί καλύτερα με τα συνομήλικα παιδιά. Στα μαθήματα πιάνου επίσης παρουσιάζει μεγάλη πρόοδο.

Έχοντας ολοκληρώσει και τον Β' κύκλο, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την κ. Λαμπριανίδου αλλά και το προσωπικό του ιατρείου Ακούστικο-Ψυχο-Φωνολογίας για το φιλόξενο περιβάλλον αλλά και τη δυνατότητα που μου έδωσαν να παρακολουθήσω τον Α’ κύκλο του θεραπευτικού προγράμματος ως μητέρα μαζί με την κόρη μου. Με βοήθησε και έμενα προσωπικά να βελτιώσω την ακρόασή μου και αυτό φάνηκε από τις πρόσφατες επιδόσεις μου στο ακουστικό μέρος σε εξετάσεις πιστοποίησης αγγλικής γλώσσας.

Θεωρώ ότι η μέθοδος αυτή πρέπει να διαδοθεί όσο το δυνατό περισσότερο για να βοηθάει παιδιά με αδυναμία συγκέντρωσης ή μαθησιακές δυσκολίες και για να προλαμβάνει χειρότερες καταστάσεις που μπορεί να δημιουργηθούν από την πολύωρη και τη χωρίς αποτέλεσμα προσπάθεια των παιδιών να μελετήσουν.

Ιατρεία
Ακουστικο-Ψυχο-Φωνολογίας

Τοματίς


Ακολουθήστε μας

Ακολουθήστε μας στα social media

facebook youtube instagram

Πληροφορίες

  Μερκουρίου 1, Ντεπώ, 54655 Θεσσαλονίκη
2310 411880,  2310 411882

  Μηθύμνης 22, Κυψέλη, 11257 Αθήνα
  &  2130366456

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες... Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.